به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت
اندازه گیری فشارخون وتست قند رایگان فرهنگیان درباشت
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت ازانجام خدمات رایگان برای پرسنل آموزش وپرورش باشت خبرداد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت،سرپرست شبکه بهداشت ودرمان باشت گفت: به مناسبت هفته سلامت و احترام به مقام معلم ، طبق مصوبه شورای آموزش وپرورش و هفته سلامت شهرستان، کارشناسان مختلف ستادی وآزمایشگاه باحضور درسالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش باشت،برای 30نفرازفرهنگیان ستادی، اندازه گیری فشارخون،تست قندخون وخون گیری جهت آزمایشات مختلف انجام شد
خانم شجاعی گفت: این اقدامات رایگان با هدف افزایش آگاهی نسبت به اهمیت پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماریهایی مانند دیابت و فشار خون بالا صورت گرفت واجرای چنین برنامههایی گامی در جهت ترویج فرهنگ توجه به سلامت و تشویق به انجام معاینات دورهای به شمار میرود
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
